Rotlös, hemlös, utlöst.

Vill bara ligga ner.
Dricker öl, röker cigaretter.
Fick ett erbjudande jag inte kan säga nej till.
Flytta till cypern, come on?
vi ses.
1 M:

skriven

Cypern?!!!

2 K:

skriven

Inte en aning om hur jag hittade den här bloggen, men fy fan!! ;)

Inte sista gången jag vill läsa vad du skriver.. Du verkar vara en riktigt skön tjej =) Nu ska jag via youtube försöka se om "Livsstilen The Smiths" är något för mig.. Antagligen ;)

3 K:

skriven

Inte en aning om hur jag hittade den här bloggen, men fy fan!! ;)

Inte sista gången jag vill läsa vad du skriver.. Du verkar vara en riktigt skön tjej =) Nu ska jag via youtube försöka se om "Livsstilen The Smiths" är något för mig.. Antagligen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: