I hope you dont mind.

Trodde jag skulle träffa en nya psykolog igår.
Går in genom dörren på kliniken.
Det första jag möter är en stank av rökelser.
Jag gillar inte rökelser.
Sen ser jag en massa trägubbar med gigantiska kukar.
Mitt i all skit står en tjock liten dam.
Woodoo tänkte jag.
Jag fick först krypa på golvet och lyssna på någon musik.
Sen låg jag i en säng i flera timmar.
Mycket märklig upplevelse.
Men jag känner mig befriad, förlöst, lugn.
Woodoo tänkte jag.

Idag är det fredag.

Jag och sparven har varit tillsammans i 291 dagar.


(And it was your heart on the line.)

1 Lotta:

skriven

Sv: jaa, det absolut bästa som finns till frukost! :D

2 lace*QUEEN*:

skriven

Hejsan! :)

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://lacequeen.blogg.se/2011/january/har-kommeren-vinnaren.html#comment



♥LYCKA TILL! ♥

3 andrea evelina andersson:

skriven

sv. nejdu, att vara i mitten av juli hade inte vart så himla fel :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: